Blogger faymes tapi friendly :)



Selamat Hari Selasa dan salam :)

Korang ada tak blogger kegemaran korang? Which means korang sangat adore that person. Ikut setiap perkembangan beliau dan dah macam stalker pulak dah err?

Okay okay, entri kali ni aku nak senaraikan blogger yang bagi aku faymes tapi friendly orangnya. Orang macam ni lah yang buat kita rasa hepi nak berblogging. Sebab tak kesah nak melayan kerenah kita. Hehehe~


First, owner blog Harapan Marya Hanya Impian - Marya Hana


Seorang yang nampak macam sombong tapi peramah sebenarnya. Sekali kita komen dia, dia takkan segan silu komen entri kita balik dan follow kita. Even followers dia beriban tapi dia buat rilek je :)

Kedua, owner Diari Kecilku - Cik Anamizu atau Ana

ツdiary-kecilku ツ

Aku pernah menang giveaway beliau dan tak dinafikan beliau sangat sangat peramah. Bukan dengan aku je tapi dengan semua blogger. Memang tak menyesallah kalau korang kenal dengan beliau ni. Entri semua yang bermanfaat. Tak lokek untuk komen entri blog orang :)

Ketiga, pemilik blog [AIN SSB] Love & Inspire - Cik Ain

[photo+6+copy.png]

Even Cik Ain kite ni duduk kat England sana nun tapi dah macam duk sebelah rumah je. Hehe, peramah orangnya. Suka tegur orang. Happy dapat kenal Cik Ain :)

Keempat, owner blog Merah Itu Jambu - Cik MerahItuJambu (MIJ)

[IMG_1696.JPG]

Seorang pen-doodle tegar. Hehe. Beliau peramah orangnya. Tengok gambar pon da tahu. Walaupun beliau duduk dekat je dengan tempat aku tinggal, tapi tak pernah lagi terserempak 4 mata dengan beliau. Tapi kalau terserempak pun, aku diam je kot sebab sumpah, aku PEMALU :O

Kelima, si Gadis Misteri - Amna

[DSCN5496edit.jpg]

Dalam misteri misteri beliau tu, tetap menunjukkan keramahan beliau. Pandai melukis sebab tu suka tengok belog beliau. Kalau korang tak caya, cuba terjah :P

Yang terakhir, Belog Cik Eka - Cik Eka

[hanaka.jpg]

Walaupun aku baru je kenal belog ni dari belog Cik Namee, tapi owner belog ni memang tak sombong orangnya. Follower beliau pon beribu tapi tetap layan semua orang :)

Aku buat entri ni bukan alasan nak bodek ke ape tapi memang ikhlas dari lubuk hati aku, bagi aku dorang memang peramah. Dorang buat aku happy nak berblogging. Huhhuu, tapi bukan lah maksudnya blogger lain tak peramah, semuanyaa peramah tapi kena bagi hyper friendly lahh :P

Aku pon bukan peramah sangat tapi sedang cuba untuk jadi lebih peramah. Hohoho~ Tapi apa yang penting, dalam berblogging ni lah kita dapat kawan baru, dapat kenal ramai orang dan mengeratkan silaturrahim kan?


Sampai sini dulu. Jumpa lagi next entri :)


Comments

Ku Azhar said…
waaa semua ku xpernah tau lg...tau abg ben dgn lyssa je T_T
Marya Hana said…
thanks you cik zety !
hope be+++++++ semangat nak blogging hehe.
yg Ash tahu pulak ,Ben Ashaari , Lyssa Secret, Nisa Kay, Yuyu Zulaika ,Daniel Didie ... itu je yg boleh ingat buat masa nie :)
Ezzattie said…
wah..semua blogger femes. tapi ezzat tak berapa kenal sangat la.heeee
Amna Shark said…
haha.. thnks..
tp sye x faymes la..

cun nyer blogger yg pertama tu.
Ihsan Arifin said…
maka jadi lah peramah ;)
anamizu said…
owhhhh diary kecil cik ana ade terselit di situ..tapi..tapi.... cik ana tak femes...wuuuuuu~ TAPI nak thanks to zety jugak for this entry..luv u more dear!!!! =)


luv,
cik ana
mira syira said…
aku pon tak kenal diorang.. but.. cambest jugak.. aku follow... :)
Dwi Yanti said…
ha ! betul2x . kak maria yg first owner blog tu . mang permah gilaa . suka ! ;) yg laen2 pun gtu .
Unknown said…
Eh ehhh, baru perasan ada nama & gambar kita laaa!!! *tangisan gembira mencurah-curah*

Aww thankyouu Zety!! <3
Puan Eka said…
eh eka pon ada??

alamak tak rasa macam femos amos pun...

ape2 pun terima kasih ya zetty..eka pon suka skawan ngan zetty..

muah muah..
hehehe
hafizudin said…
well yes.
cik eka is absolutely friendly.
dan apa yang gua boleh cakap.
gua nampak memang blogger-blogger gegurl lebih frenli dan frenster.
berbanding blogger-blogger lelaki.
yang gua nampaklah.
entah.
memang dah nature alam macam tu mungkin.
kalau sekali gegurl bual pasal gincu.
memang berpusu lah gegurl lain ikut sama duk situ.
=)
so kamon girl.
be a great blogger.
with great influence.
i guess all of u cud achieve that.
adios!
notakaki : gua kadang-kadang rasa malu juga bila tak mampu nak ramah mesra dalam dunia maya.=.=
merahitujambu said…
napa sy x th a da entry ni eh??awk duk rawang gak ke??napa x bg th dear
dlm byk2 ni,sy ske lawat blog kak marya hana
Unknown said…
hehe.. sama here..suka blog marya hana jugak :)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'