ASSALAMUALAIKUM
Maaf dengan penggunaan kata ganti diri - AKU bagi mereka yang lebih tua.

Wednesday, November 16, 2011

# Doodle Trade 8 | Untuk Dari Sini Ke Bintang-Bintang :)



Salam peeps :)


Dah lama rasanya tak buat doodle. Rasa rindu pulak. Hehe~ Comel tak doodle kat atas ni? Kalau korang boleh cam atau kenal ni doodle siapa korang boleh tempah doodle macam kat atas ni dekat pemiliknya :)

Doodle kat atas tu dilukis oleh Mel Amalina. Seorang biologist wehh~ Respek ah. Seorang biologist yang suka lukis katun katun comel macam ni. Haritu beliau ajak doodle trade, so kat atas tu adalah doodle yang dilukis oleh beliau untuk aku. Jangan nak curik okay ! :P

Jadi aku pun buat satu untuk Mel Amalina, bak kata pepatah, 'Orang memberi, kita merasa, orang berbudi kita berbahasa'. Cewaahh, SPM kompem A++ :P

Diharap Cik Mel sudilah menerima doodle saya yang tak seberapa ni. Huhu, dahla lambat balas kan? Jangan marah ye :)

Thankyouu sudi baca :)




Like dan komen lah kalau suka :)

5 orang dah komen. Awak taknak ? :):

Izzati Tatie said...

ahak ! comeinyerrrr dua2 doodle.cik zety punyer comei sgt sgt sgt !

merahitujambu said...

comelnyaaa mkn kek eh..=p

Memori Kekasih said...

sangat2 comel doodle ni...kreatip lah...:)

SoLy SoLicious said...

tomey !!!

+Mel Amalina+ said...

huhu..tenkiu cik zety ^_^ saya suka, saya suka