Fun at the peak | Genting Highland [Entri Bergambar]


Salam kerinduan semuaa !

Lama aku tak pegang lappy selama itu jugaklah aku tak bukak dashboard blogger ni ha. Rindu seyhh :P Macam dalam entri sebelum ni, aku kan ada bagitau yang aku nak pegi tempat yang sejuk sejuk tinggi tu kan. Jadi, entri kali ni adalah entri yang akan menceritakan segalanyaaa about the journey. Haaa amek kaw :)

Okay, aku amek yang pakej punya RM47 bertolak dari KL Sentral so, dari rumah pukul 8 macam tu gerak naik KTM. Sampai KL Sentral around 9.30 terus pegi McD bungkus breakfast. Bila semua orang dah cukup, terus naik bas dan bermulalah perjalanan yang paling aku 'suka'. (aku paling tak suka jalan bengkang bengkok)

Sampai kat Skyway terus beratur nak naik cabel car dan jantung dupdapdupdap jugak time tu sebab baru baru ni heboh dekat Facebook ada cabel car terhempas -.- Tapi berserah jelah. Semoga selamat pergi dan balik kan.

Okaylah, penat pulak aku nak mengarang macam nak amek SPM pulak. So, biar gambar yang bercerita. Sebab tengok gambar lagi senang kan, scroll je sampai bawah :P

































Okay, sesapa yang penat tu boleh laa minum-minum air dulu. Urut-urut tangan tu sebab aku rasa ni lah entri paling banyak gambar aku letak. Maaf laa kalau korang ase cam, wat the fish punya entri ke ape ke kan. Tapi aku just nak kongsi je. Aku happy sangat dapat jumpa dengan yang tersayang dan have a day out with him and my bestfriend, Myra. Thanks all for the day even ada benda tak best jadi kan. Shhhh~ Hhahaha :)

Banyak benda jadi sepanjang hari tu, pahit manis semua ada dan semua tu adalah kenangan untuk aku. Huhuhu, kenangan hanya dapat setelah kita melaluinya :)

Moral of the story untuk cerita aku : Kalau amek pakej kena tepati waktu kalau tak kena tinggal bas laa jawabnyaa macam den :P kuikuikuii~


Terima kasih sudi baca, nantikan entri tembak gambar bersama Myra selepas ini :) Stay tuneee !



Comments

Totie@Tomy said…
wah bestnya jalan2 pi genting..
Unknown said…
Aww besntnyaa tengok! And comel je Zety dengan ehem2! hehe.
budak penjara said…
amboi..jalan sakan ye..huhu

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

6 Kelebihan 'Single Mingle'

Me & Braces