Review Produk : St.Ives Invigorating Apricot Scrub


Inilah jawapan kepada masalah yang melanda sesiapa yang inginkan kulit halus mulus bak puteri salju *ape kene mengena?* Huhu~ Kalau korang masih tercari-cari produk yang sesuai, aku suggest korang produk St.Ives ni. Sangat best bila pakai sebab kulit jadi mulus sehalus sutera tu :P

Korang ingat aku main-main ke? Dont play play okay. Im serious ni. Produk ni korang boleh dapatkan kat Watson ataupun Guardian. Ada banyak jenis tapi yang aku tengah pakai sekarang yang Brightening punya :)

TAPI. Ada tapi ye, korang jangan pulak pakai scrub ni macam daily face wash pulak sebab ni adalah scrub yang ada butir-butir halus berfungsi untuk menanggalkan sel-sel kulit mati dan kotoran kat muka. So, pakai 3 atau 4 kali je seminggu. Kalau jenis pelupa tu boleh laa buat jadual kan. 

Produk ni bukan terhad untuk perempuan je, yang lelaki pon boleh jugak nak pakai kalau jenis yang metroseksual tu kan. Yang jenis menjaga penampilan pun boleh ye abang-abang :P

Harga dia around RM20-25 laa. Aku beli haritu kalau tak silap, RM21.90 so berbaloi laa sebab die besar. Boleh pakai 2-3 bulan kalau ikut cara yang betul. Cara pakai pulak, jangan tenyeh kasar-kasar dekat muka korang, bukan halus mulus bak sutera jadinya, tapi bak kertas pasir nanti. Hehehe~

Mengandungi granules yang bijik-bijik tu

Okaylah, panjang lebar pulak aku cakap tulis kan. So, kepada korang yang nak try boleh cari kat tempat yang aku cakapkan tadi dan selamat mencuba. Ada masa nanti aku review pasal produk lain pulak okay? 

Thanks for reading peoples :)


Comments

Anonymous said…
ain pon pakai. tuk kulit sensitif punye. best pakai nie ;)
ezy.fia said…
eh.. cam yg saye gune je.. hihikk
same kot.. ke laen.. xperasan plak saye gune jenama pe.. kehkeh
Miss Red said…
tqvm for the info..as pun tengah nak cari scrub yang suit to sensitive skin.Luckily o found this info..yeah..nak p serbe watsons sekarang (^_^)
Cik Zety said…
yep yep, tawuu xpe. sangat best kan. kulit jd soft je :)@.ain.
Cik Zety said…
hahaha, apelah xingt. hehe, try lahh best taw :P @Ezy Chiaki
Cik Zety said…
ur welcome dear. serbu jgn xserbu. hehe @Miss Red
Anonymous said…
macam mana nak dapatkan ??

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

Me & Braces

6 Kelebihan 'Single Mingle'