Its Our Day :)


2 March 2009


We meet and know each other. For specific, learn to know each other. Day by day, Im happy with you. Semakin hari, semakin sayang. Bergaduh, baik semula, gaduh lagi, semua tu kenangan pahit manis kita bersama. Susah senang kita bersama. Banyak yang kita dah lalui. Belajar tentang sikap masing-masing tapi saya rasa awak lebih memahami saya. Awak penyabar orangnya. Terima kasih atas kesungguhan itu. 


2 March 2012


Its been 3 years since we've been together. 1096 hari bukan satu jangka masa yang pendek. Seribu sembilan puluh enam hari satu tempoh panjang dan kita masih bersama. Masih bersabar dengan kerenah masing-masing. Masih serius dengan ikatan yang dibina atas dasar untuk pergi lebih jauh. Im not kids anymore. Saya dah dewasa untuk fikir lebih matang. I know you are the best for me. Saya harap saya jugak boleh jadi yang terbaik untuk awak.


Untuk awak.

Saya bersama dengan awak selama 3 tahun ini bukan kerana sebab yang tidak pasti. Tapi sebab saya yakin dengan awak dan saya mahu awak jadi seseorang yang halal disisi saya. I want you to be my part. Mungkin jodoh ditetapkan oleh Allah SWT tapi saya masih boleh berdoa jodoh saya adalah awak :)

Saya masih ingat satu pesanan, 'Kita tak boleh terlalu menyayangi seseorang melebihi sayang kita kepada Allah kerana kita tetap akan berpisah jua akhirnya'.


Selamat Ulangtahun yang ke 3. Semoga cinta ini masih milik kita. I love you now. I love you tomorrow. Insyaallah. I'll love you forever.




Comments

Atie iskandar said…
hepy anniversary yg ke-3. semoga hubungan korg akan jadi yg halal dan bersama sampai akhir hayat, insyaallah. :)
Aisyah said…
so sweeettttt daaahhhhh! :'( touch.
Amirah Jafri said…
so sweet :) semoga berkekalan =)
Cik Zety said…
Tenkiu dear. Amin. Insyaallah.
Cik Zety said…
Huhu.touch npe ni.doakn ktorg tw :)
Elly Othman said…
hebat lahh. dah 3tahun. kita bru 10bulan..kahkah, semoga kalian berdua berkekalan sampai kawen sampai ke syurga. nanti ley pimpin tgn psngn ke syurga :)insyaAllah amin.
najwa said…
sweetnyaaa. lamanyaaa awk dgn bofen awk. Mudahan kekal sampai menutup mata :)

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

6 Kelebihan 'Single Mingle'

Me & Braces