Biokos Skincare :)


Assalamualaikum :)

Hai korang. Have a blessed and great Wednesday. Hari ni taknak intro panjang-panjang, nak terus sampai ke isi karangan yang tak berapa nak panjang laa. Okay, by the way, before ni ramai yang tanya pasal produk skincare yang aku pakai sekarang ni which is, BIOKOS!

Pada yang tak tahu or yang baru nak tahu, let me introduceee this product to you :)

BIOKOS ni ada 3 jenis or lebih kurang macam category by age. Ada BIOKOS untuk 20s, untuk 30s dan jugak untuk 40s. So, macam aku ni dah tentulah guna BIOKOS yang 20s. BIOKOS ni adalah product under brand Martha Tilaar from Indonesia. Kalau siapa yang pernah dengar dan guna tu mesti tahu :)

BIOKOS ni pulak ada lah dia punya anak-anak bawahan setiap each category tu. Ada Balancing Soap, Clarifying Lotion, Gel Moisturizer, Oil Control Mask, Purifying Gel and so on. And kawan-kawan, I am currently using this product now :) 

Ada yang tanya aku, takda testimoni ke produk ni? What I can really say here,  this is my first time to promote this skincare product which mean , I am the one yang menggunakan, yang mengalami and aku rasa memang ada perubahan bila guna :) Satu je yang boleh aku habaq mai kat hampa, kalau kita nak tahu keberkesanan sesuatu produk tu kenalah MENCUBA. Kalau tak cuba, mana nak tahu ye dak? Tapi korang kena ingat jugak, nak tukar atau nak cuba skincare baru, kena bagi muka tu rehat dulu baru pakai yang baru tu takut nanti shock kulit muka tu :)


http://revellglobal.com/products/601010-100119-193-B.jpg 
This is Clarifying Lotion :)

http://revellglobal.com/products/601010-100120-194-B.jpg 
This is Hydro Gel Moisturizer :) 

*some of the product*

So far, so good. Trylah, I know sapa yang dah penah pakai produk ni mesti tahu. And for those yang tak sesuai dengan produk ni, its okay, maybe there're some other product yang lagi bagus untuk kulit korang. 

Lastly, pada mereka yang nak tahu lebih lanjut tentang BIOKOS ni, do email me at : zetty_ninety@yahoo.com or tweet je dekat Twitter, @cikzety :) Inshaa'allah, I'll be there.

Till then, see u next time :D Assalamualaikum!



Comments

merahitujambu said…
sy ni produk2 sgt laa x sesuai..risau nk pakai
Anonymous said…
heee.....

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

6 Kelebihan 'Single Mingle'

Me & Braces