Review : Pelamin Tunang


Assalamualaikum,

Hi, okay kali ni iolls nak review tentang Pelamin Tunang iolls haritu. Untuk makluman, pelamin iolls adalah buatan tangan iolls dan keluarga. Do-it-yourself je bak kata omputih :P


Pentas kecik untuk duduk tu, myhandsome abah yang buatkan. One day before majlis tu, iolls balik, tengok-tengok pelamin dah siap tersergam indah tinggal nak hias bunga dan kain je. Pentas kecik untuk duduk tu memang dah tersergam indah kat satu sudut. Thankyouu abah :')

Kain tabir warna krim tu pulak, makcik sedara iolls bagi pinjam, so just lekat guna stapler gun je. Susun cantik-cantik bagi nampak beralun gitew. Bunga-bunga yang ada kat pelamin semuanyaaaaa adalah jasa baik dari makcik dan kawan mama yang bagi pinjam jugak untuk digunakan for my E-Day ni.



Most of all, pelamin ni memang sangat tak banyak keluar duit, kos untuk disiapkan. Iolls cuma beli lapik/alas macam carpet lembut warna pink tu je dekat Kamdar yang berharga RM20. Sekarang iolls guna letak kat dalam bilik hehe.

Kain yang warna pink pekat dan putih tu beli dekat Nilai dengan harga diskaun. Tak ingat lah pulak berapa harganya tapi memang murah. Beli dekat kedai yang ada jual longgok-longgok tu je okay.

Pelamin iolls ni memang takde bantal or lampu sebab iolls tak sempat dan out of bajet untuk membeli kedua-dua barang tersebut. Tapi, still gojes okay :P

Iolls memang berterima kasih sangat kepada kawan-kawan, sedara mara yang banyak membantu sepanjang persiapan majlis ni. Nantikan pulak entri review iolls punya VEIL pulak okay? 

Till then, thanks for reading :)

Comments

Popular posts from this blog

Kalau putus tunang ada ke yang sambung balik ?

6 Kelebihan 'Single Mingle'

Me & Braces