my wishlists BEFORE 1st May (:


plishh plishh (:
cuma nak ni je before this 1 May 2010
- new baju kurung *yang cotton dengan bunga kecik kecik tuu (:
- new bag(s) *nanti nak pegi JB takkan nak bawak beg galas yang super BIG tu? NO!
- new wedges *err? haha. i kan da 164cm takkan nk pakai wedges kot . .
- new shawl maybee (:

haha.
tu je kot buat masa ini.
well, macam banyak sangat laa duit kan?
ahha. takpe. duit kan boleh cari. aiiyaa ^^
so, malam esok SARA cakap nak bawak kitorang pegi "shopping"
auchh~ macam da berkurun je tak dengar ayat tuhh.
yay! happy happy (:
*ingat zety ingat, beli yang PERLU saja.
okay.

nanti aku post lagi.
esok punya cerita okay?
(:

bubyee. dan SELAMATMALAM.

Comments

wytepepel said…
weh . sara cakap dy tanak bawak ko sbb ko bab bab ahahaha . eh ko pet pet haha
Cik Zety said…
bukan ko ke yang BAM BAM. wekk
si bam bam pet pet na na jugak. haha

Popular posts from this blog

GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety

Blogger faymes tapi friendly :)

5 Sebab Orang TAKNAK Follow Blog Korang