Doodle Ordered by Lisa Afha


Salam, selamat petang :)

Sebelum apa apa, izinkan aku bernafas. fuhh fuhh~ Okay dah. hihi. Harini saja dah berapa tempahan doodle yang aku dapat. Alhamdulillah semua rezeki daripada Allah SWT :)

Dan hari ni jugak dah berjaya siapkan beberapa doodle untuk customer. 
Cewahh ~ :P   

Antaranya :

Doodle ordered by Lisa Afha :)


Doodle couple :)



Sesiapa yang ingin membuat tempahan just email me :) 


*Malam ni nak packing barang, esok nak ke Johor Bahru, Johor bloggers, kalau jumpa senyum senyum laa ye :)



Comments

Lea Isnawi said…
wah comel doodle tuh :)
merahitujambu said…
nk g beraya ke??

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html
Ferfarfer said…
WAH UNTUNG LAH. U MMG TEROR PON WAT DOODLES
Cik Zety said…
Insyaallah wak, sy cuba k ? :) @merahitujambu
Unknown said…
Woahh comel laa! Doodle couple gitttu! Rasa cam nak satu buttt takde boypren pong! huhu.

Popular posts from this blog

GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety

Blogger faymes tapi friendly :)

5 Sebab Orang TAKNAK Follow Blog Korang