Salam semua, Kepada sesiapa yang penah komen dekat sticky post pasal giveaway tu. Aku dah pikir masak masak. Even aku tengok macam tak banyak respon. Tapi aku tetap nak buat giveaway tu. Tak kesah laa kalau tak dapat sambutan sangat pun. At least aku tawuu ada yang nak doodle free kan ? :) Plus, aku tawuu bagi yang tak pandai buat doodle tu mesti teringin nak ada doodle sendiri kan ? So, inilah masanya korang nak dapat doodle free :) Tapi ada syarat syaratnya. Jum kita tengok apa syarat syaratnya ~ Letakkan banner GA diatas ini di entri tersebut.
Buat satu entri tentang GA ini dan ayatnya mesti lah bermula dengan, Saya suka doodle Belog Cik Zety kerana . . . . (bagitahuu laa kenapa korang nak doodle Belog Cik Zety, kenapa korang suka doodle tuu dan kalau nak bodek pun apa salahnya. *yang penting ikhlas* dan tak lebih dari 100 patah perkataan)
Terpulang untuk follow belog ini atau tak tapi kalau like fanpage Belog Cik Zety di sidebar belog pun okay jugak. hihi~ ...
Selamat Hari Selasa dan salam :) Korang ada tak blogger kegemaran korang? Which means korang sangat adore that person. Ikut setiap perkembangan beliau dan dah macam stalker pulak dah err? Okay okay, entri kali ni aku nak senaraikan blogger yang bagi aku faymes tapi friendly orangnya. Orang macam ni lah yang buat kita rasa hepi nak berblogging. Sebab tak kesah nak melayan kerenah kita. Hehehe~ First, owner blog Harapan Marya Hanya Impian - Marya Hana Seorang yang nampak macam sombong tapi peramah sebenarnya. Sekali kita komen dia, dia takkan segan silu komen entri kita balik dan follow kita. Even followers dia beriban tapi dia buat rilek je :) Kedua, owner Diari Kecilku - Cik Anamizu atau Ana Aku pernah menang giveaway beliau dan tak dinafikan beliau sangat sangat peramah. Bukan dengan aku je tapi dengan semua blogger. Memang tak menyesallah kalau korang kenal dengan beliau ni. Entri semua yang bermanfaat. Tak lokek untuk komen entri blog orang :) Ketiga, pemilik blog [A...
Salam :) Happy Monday~ Selamat bekerja kepada sesiapa yang bekerja hari ni. Aku pun kerja harini so selamat bekerja kepada aku :) Tapi esok aku cuti. Hewhewheww~ sukanya bila diaa ceria :P Korang nak tahu tak apa ciri-ciri blog yang aku AKAN follow? Kalau nak tahu boleh tengok entri lama yang INI . Jadi entri kali tiada kaitan dengan sesiapa yang masih hidup mahupun yang telah tiada. Ini adalah dari perspektif aku sendiri dan juga pendapat yang datang dari pemerhatian selama beberapa dekad~ *ini tipuu* Okay, kepada newbies boleh laa amek tips tips ni kan sebab aku rasa semua pun setuju kot? *main sukati aku je cakap kan* 5 Sebab Orang/Blogger TAKNAK Follow Blog Korang 1. Paksa paksa wa follow lu pahal ? Ini adalah salah satu tabiat yang tidak elok diamalkan ye adik adik. Contoh lebih kurang macam korang nak jual barang atau nak suruh orang datang kedai korang, takkan korang nak tarik tarik tangan customer tu pastu nak paksa paksa ugut ugut suruh masuk atau beli jugak ba...
Comments
kwn ttp diutamakan
lama x nmpak doodle cik zety.