Since its November :)


Assalamualaikum & good day everyone!

Fuhh! Its been a month and plusplus aku tak ngedate belog comel ni. Huhu. Been busyyyyy like a bee u know. Okay, fine, alasan yang sama. Mesti dah jemu dengar kan? :O

Tapi kita tak tipu oww..
Okay, hari ini dah pun masuk bulan Sebelas. Kejap je dah nak masuk akhir tahun. Sebenarnya gara-gara dah lama tak update, boleh plak lupa pasword belog. Boleh terima tak? :B

 
Okay fine tak boleh terima. Sori~ 

Ekceli, hari ni baru dapat melunaskan nafsu nak update belog ni ha. Hoho. Setelah sekian lama memendam rasa, cewah ayat, nak 18SX je. Okay, untuk mereka yang tak tahu, Oktober lepas, owner belog ni da selamat mencapai umur 18 tahun. Well, masih muda remaja lagi lah. Ehem~ :P Ada sesiapa yang nak wish tak? Tolong la wish..sobs~

Kalau tak percaya sila tengok gambar di bawah :


 
Haaa, kan ke muda remaja lagi ni :P

Just nak bagitau uolls, this November, i will be going to LANGKAVI (macam best je sebut lang-ka-vi) hahaha :P Kerja + holiday u know. Sesapa yang ada kat Langkawi tu, tegur-tegurlah, ajak amek gambar ke (bajet retis tuu).

Okay, lagi nak cakap, terima kasih sanad-sanad kepada korang yang stil sudi nak follow belog usang dan berkurun tak reti nak update ni. Semoga korang masih tetap setia untuk mengunjungi belog ini. Okay, nak gi makan jap. Bai sumeeee :D


*I am confident because I can admit who I am, what I’ve done, and love myself for who I’ve become.


Till then, see u all again!


Comments

akhirnye berupdate jugak..

happy holiday! :)

Popular posts from this blog

GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety

Blogger faymes tapi friendly :)

5 Sebab Orang TAKNAK Follow Blog Korang