Kehilangan buat yang pertama kali
Morning guys! Its Monday lahh (: Well, im not in a good mud even I put smiley up there. I have a bad day on last Saturday, shit! I hate what happen & I do regret myself. Bhaa. But still I got some lesson that day. Hhaha Guys.. On that fuckin Saturday, I was going some shoping thing with my two fellow frens, si urwah si mira since both of them was like “paksa” im going wiv them! huuu. Can u imagine macam mana si urwah boleh datang rumah jam 10, & I was still on the bed? Wheee! Mak tibe tibe masuk bilik & cakap, “kakak, kawan tggu kat luar tu”~ I do really shocked! Guys, I sangat terkejut okayy? =.= Then, trus siap siap. *mcm biase lahh, kena bebel. Hhuu. Sampai Times Square terus mate jadi bulat bulat ouhh! [O.o] Wow, rase mcm dah berabad tak pegi TS lahh. Hhahaha. Mata dah tak sabar sabar dah nk mulakan misi haritu. Hahah.Soping soping, then member lagi sorg pon sampai, gf si urwah tuhh. Dorang ajak main boling pulakk, hhhaa, pegi jelaa even hati dah mer...