GiveAway | Saya suka doodle by Belog Cik Zety
Salam semua, Kepada sesiapa yang penah komen dekat sticky post pasal giveaway tu. Aku dah pikir masak masak. Even aku tengok macam tak banyak respon. Tapi aku tetap nak buat giveaway tu. Tak kesah laa kalau tak dapat sambutan sangat pun. At least aku tawuu ada yang nak doodle free kan ? :) Plus, aku tawuu bagi yang tak pandai buat doodle tu mesti teringin nak ada doodle sendiri kan ? So, inilah masanya korang nak dapat doodle free :) Tapi ada syarat syaratnya. Jum kita tengok apa syarat syaratnya ~ Letakkan banner GA diatas ini di entri tersebut.
Buat satu entri tentang GA ini dan ayatnya mesti lah bermula dengan, Saya suka doodle Belog Cik Zety kerana . . . . (bagitahuu laa kenapa korang nak doodle Belog Cik Zety, kenapa korang suka doodle tuu dan kalau nak bodek pun apa salahnya. *yang penting ikhlas* dan tak lebih dari 100 patah perkataan)
Terpulang untuk follow belog ini atau tak tapi kalau like fanpage Belog Cik Zety di sidebar belog pun okay jugak. hihi~ ...

Comments
doodle atas tu memang COMEL sehingga rasa macam nak makan dodol... hehee
@YOUsoF
meh sini meh sini :D
[^^,]
http://nanieeteuk-abigdream.blogspot.com/2011/08/saya-nak-doodles-cik-zety.html